4/02/2019
Al seminari celebrat dimecres passat, en Josep Lluís Vidal i Judit Cano, de solucions 360 ens van explicar el funcionament de Facebook i Instagram, i algunes idees per aprofitar els recursos d’aquestes xarxes.
Actualment a Internet hi ha molta informació, malauradament no tota fidedigna (proliferació de les “fake news”). També l’accés a Internet s’ha multiplicat. Per tant, tenir visibilitat cada cop és més complicat.
Les xarxes socials i Google utilitzen algoritmes que decideixen que veiem i que no. Normalment, ens mostra els continguts de persones/entitats amb qui tenim més interaccions.
Tot plegat dificulta poder-nos comunicar amb el nostre client potencial d’una forma efectiva. Per tot això, és fonamental definir a quin públic ens volem dirigir, marcar i planificar els continguts i elaborar un calendari editorial. Hem de ser capaços d’explicar quina és la nostra proposta de valor i fer-ho de manera clara i entenedora.
Els objectius han de ser concrets i s’ha de poder mesurar; hem d’escoltar el públic, ser dinàmics, efectuar canvis, i fer publicitat i accions de màrqueting.
Cada xarxa social té les seves peculiaritats, i funcionen de forma diferent. Per tant, cal que fem una planificació diferent per a cadascuna d’elles.
També ens van donar a conèixer el Whatsapp Bussiness com una eina cada cop més efectiva per mantenir-nos en contacte amb el nostre públic objectiu.
Gràcies als participants per assistir-hi i ajudar-nos a millorar amb les vostres opinions.