27/09/2018
El seminari “Estratègies d’èxit per al meu negoci”, impartit per en Miquel Pino, i celebrat el dia 26 de setembre ha comptat amb una gran participació d’emprenedors de la comarca.
La sessió ha estat molt dinàmica i motivadora, produint-se una gran interacció entre el ponent i els assistents.
Definir els conceptes: Estratègia, Èxit i Negoci ha estat un bon punt de partida per provocar l’intercanvi d’opinions i compartir experiències dels avui presents al taller.
En Miquel Pino ha explicat què és el màrqueting i quin són els seus objectius. Ha de complir amb aquest acrònim: AIDA. “A”, vol dir que ha de generar l’Atenció del client, “I” captar l’Interès, “D”, generar el Desig (de consumir, voler…) i “A”, de fer-lo passar a l’Acció.
Ens ha parlat de la tècnica EAE (Escolta Activa Empàtica). Hem d’escoltar el client i detectar, a partir del que ens diu quina necessitat té, preguntar-li que vol. Això ens ajudarà a triar la millor estratègia. És important també utilitzar enquestes.
Cal que l’emprenedor/empresari tingui clar quin és el Perfil del seu client. Hem de conèixer quin client captem, quin volem i quin no també. El tractament a cada client ha de ser personalitzat. Important!! Connectar i generar confiança amb el client.
En qualsevol negoci es vol aconseguir un rendiment econòmic, per tant, ha de generar beneficis. Aquests beneficis han de ser econòmics però també és important que ens faci feliços.
L’èxit de l’activitat o servei que oferim es basa en la consecució dels objectius, la consecució de beneficis econòmics i la consecució de la satisfacció personal.
Des del Centre, volem agrair als emprenedors la seva assistència a la jornada i dir-vos que continuem treballant per continuar oferint-vos les millors activitats formatives.