27/03/2019
Aquest nou seminari realitzat al Centre Eix de Negoci ha comptat amb gran espectació. Xavier Romo, expert en “Inbound Marketing”, de mcempreses s’ha encarregat de donar-nos a conèixer en què consisteix.
El món canvia i cada cop estem més connectats, la qual cosa està incidint en el nostre comportament a l’hora d’anar a comprar/vendre.
Atraure clients és cada cop més difícil. Hi ha un bombardeig de publicitat a través de e-mails,xarxes socials, cercadors, plataformes, que en lloc de aconseguir clients, provoca l’efecte contrari, el rebuig. La venda agressiva no és acceptada, però sí en canvi aquella que ajuda en el procés de compra.
Cal tenir en compte que ara, el comprador té informació sobre allò que vol comprar. Saber com afrontar-lo és el repte.
Què és l’Inbound Marketing? En Xavier Romo l’ha definit amb aquesta frase de Zig Ziglar: “Deixa de vendre. Comença a ajudar”.
Cal saber a qui adrecem el nostre producte/servei, definir el perfil de client (buyer persona), conèixer el procés de compra (buyer journey) i aplicar la metodologia Inbound (féu cerca a internet).
L’Inbound Marketing no obté resultats a curt termini, i com tot el que val la pena, es requereix temps, constància i paciència.
Per saber més, us recomanem aquest web www.bizmarketing.xyz