23/1/2019
Joan Canal, publicitari i constructor de posicionaments i estratègies de marca ha estat l’encarregat de dirigir aquest taller amb format de taller pràctic, i durant el qual ha anat desgranant tots aquells aspectes que cal considerar a l’hora de construir un marca. Aquí teniu un petit resum:
1r. Establir bé els fonaments:
- Què som i què venem?
- A qui ens dirigim?
- A què donem resposta?
- Qui o què ens pot fer la competència ?
- Què ens fa únics?
2n. Fer totes aquelles aportacions i propostes de valor responent a aquestes qüestions:
- Què fem pel nostre públic?
- Quina proposta de valor farà que es decanti per nosaltres?
3r. Definir la nostra entitat, és a dir l’essència de marca.
Sovint, l’emprenedor comet l’error de voler crear una marca saltant-se els passos. La marca no és un logo o un nom. És quelcom que explica amb molt poques paraules qui som i què fem, un compromís.
Un seminari interessantíssim i que els participants han valorat molt positivament.
Moltes gràcies per assistir-hi, i moltes gràcies a Joan Canal per la seva magnífica i entenedora exposició.